نشست‌های بین‌المللی دانشگاه مجازی المصطفی در موضوع فلسطین

دانشگاه مجازی المصطفی برای هفته نخست آبان‌ماه 1402 5 نشست علمی دررابطه‌با مسئله فلسطین و مقاومت اسلام را با حضور اساتید و اندیشمندان حوزوی بررسی و تبیین نمود.

نخستین نشست دانشگاه مجازی المصطفی برای این نشست علمی «الأسس الاعتقادية والاخلاقية لرعاية حقوق المدنيين و الابرياء العزل في حرب غزه» به زبان عربی بود که با سخنرانی حجج اسلام محمدحسن زمانی، عباسی علی براتی و حمیدرضا غریب رضا برگزار شد.

«إلتحام طوفان اليمن بطوفان الأقصى دور طوفان الأقصى في إيقاظ الشعوب» نشست دیگری بود که در ۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲ به زبان عربی و با ارائه حجت‌الاسلام حسین یوسف و سید سلیم المنتصر برگزار گردید.

سومین نشست دانشگاه مجازی المصطفی در هفته جاری تحت عنوان «Falastin; insanliq dramı, anaların fəryadı, körpə cənazələr» به زبان آذری و با ارائه دکتر آذر قلی اف و دکتر توفیق اسداف در روز یکشنبه ۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

«استقامت اور کامیابی قرآن کی نگاه میے (غزه حالات کیے تناظر میے)» یکی دیگر از نشست‌های دانشگاه مجازی المصطفی است که به زبان اردو و با ارائه حجج اسلام سید محمدعلی عون نقوی، غلام جابر محمدی و عون علی جازوی و سید محمد اختر رضوی در ۲ آبان‌ماه سال جاری برپا شد.

پنجمین نشست دانشگاه مجازی المصطفی نشست علمی «از مبانی دینی مقاومت تا میدان معادله‌ها» است که به زبان فارسی و با ارائه حجج اسلام امیر امینی، محمودرضا محمد دوست، مجتبی عفتی و محمدامین رضایی، صبح روز چهارشنبه ۳ آبان‌ماه ۱۴۰۰ برگزار گردید.

keyboard_arrow_up